למעשה, סוכני הנדל"ן המצליחים ביותר הם אלה שהבינו שהעסק הוא עסק מבוסס מוניטין ולכן, אם תהיה אמין ומקצוען ותתן את השירות הטוב ביותר תוכל להרחיב את מרכז הקשרים שלך וכתוצאה מכך לקבל המלצות ולהרחיב את מעגל לקוחותיך.
לצערי, גם היום, בתחילת כל פגישה, החלק הראשון מוקדש לניפוץ המיתוס ולניסיון להעביר אל הלקוח את העובדה שיש גם מתווכים אמינים.
מקצוענים אמיתיים מבינים שלאורך זמן, כדאי אולי להפסיד עסקה אחת היום כדי להרוויח ביושר מוניטין טוב ולהגיע אל הרבה יותר עסקאות בעתיד.
בעיני רוב הישראלים, למתווך הממוצע יש סטיגמה של נוכל מקצועי.
סטיגמה זו נולדה כתוצאה מכך שבעבר תחום זה היה פרוץ לגמרי, ללא שום חוקים או תקנות, והעוסקים בו היו בד"כ אנשים שחיפשו איפה אפשר להתפרנס ללא הכשרה מקצועית. למעשה תיווך היה עיסוק ולא מקצוע.
למען האמת, גם היום לא ממש קשה להתברג לתחום זה, אבל, היום הצרכן הישראלי הרבה יותר נבון ובעל מודעות לשירות ולכן עובדה זו בשילוב עם העובדה שהיום ישנם בתחום זה הרבה מאוד סוכני נדל"ן מקצועיים שהבינו שכדי להצליח בתחום הזה הם צריכים להיות ישרים, אמינים וכמובן מקצוענים, גורמת לכך שכל הענף השתפר.